مجله

ادویه کله پاچه – راز پخت حرفه ای کله پاچه

ادویه کله پاچه حاوی زردچوبه برای از بین بردن بوی بد

کله پاچه یکی از غذاهای سنتی مردم ایران است که از دیرباز در کله پزی ها به فروش می رسید. مردم برای خرید کله پاچه آن را از کله چزی خرید می کردند. اما بسیاری از افراد نیز کله پاچه را در خانه خود طبخ می کنند. بسیاری از افراد بوی کله پاچه را دوست ندارند به همین دلیل از خوردن آن اجتناب می کنند. اما راز پخت حرفه ای کله پاچه استفاده از ادویه کله پاچه مخصوص می باشد. استفاده از این ادویه ها به گرفتن بوی کله پاچه کمک می کند و باعث خوش طعم شدن آن می شود. علاوه بر این کودکان نیز که این غذا را دوست ندارند به خوردن آن ترغیب می شوند.

با توجه به موارد گفته شده انتخاب و خرید ادویه کله پاچه از اهمیت بالایی برخوردار است. شما می توانید این ادویه را به صورت خالص و آسیاب شده از فروشگاه آنلاین پینار تهیه کنید. در ادامه در خصوص این ادویه و کاربرد آن بیشتر توضیح می دهیم.

ترکیبات ادویه کله پاچه

ادویه کله پاچه به منظور رفع طبع سرد آن و از بین بردن بوی بد به غذا اضافه می شود. ترکیب زیر به صورت حرفه ای برای ساخت ادویه کله پاچه توصیه می شود. شما می توانید بنا به ذائقه خود این مواد را کم یا حتی ادویه های دیگر مثل تخم کشنیز، زیره سایه و سبز و حتی زعفران به آن اضافه کنید.

ادویه کله پاچه زردچوبه دارچین سبزی لیمو

خرید ادویه کله پاچه

همانطور که گفتیم ادویه کله پاچه هم به صورت خانگی مصرف می شود هم در رستوران ها و کله پزی ها کاربرد زیادی دارد. خرید ادویه کله پاچه به صورت عمده و فله و نیز برای مصارف خانگی در پینار امکان پذیر است. پینار در حال حاضر این ادویه را به صورت اختصاصی برای بسیاری از کله پزی های معتبر با دستور ترکیب های مختلف و منحصر به فرد تهیه می کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و فروش این محثول و نحوه مصرف آن می توانید با کارشناسان پشتیبانی پینار تماس بگیرید. آنچه در مورد پینار از اهمیت بالایی برخوردار است بالا بودن کیفیت، قیمت رقابتی و مناسب و خدمات جانبی می باشد.

روش مصرف ادویه کله پاچه

ادویه کله پاچه برای از بین بردن بوی کله پاچه و خوش طعم و خوش عطر کردن آن به کله پاچه اضافه می شود. تفاوتی ندارد کله پاچه را در زود پز می پزید یا درقابلمه. در هر دو روش می توانید به سادگی در مراحل تولیه پخت ادویه کله پاچه را اضافه کنید. در مراحل بعدی پس از تست کله پاپه در صورتی که غذای شما نیاز به ادویه بیشتری داشت به صورت بخش بخش ادویه را به آن اضافه کنید.

دقت داشته باشید ادویه زیاد می تواند باعث تلخ شدن غذا شود پس در استفاده از آن دقت کنید.

کله پاچه کله پزی ادویه برای از بین بردن بوی بد ادویه کله پاچه

نگهداری ادویه

ادویه کله پاچه را مانند سایر ادویه ها در ظروف در بسته به دور از رطوبت نگهداری کنید. این ادویه می بایست در جای خشک و خنک و بدور از نور آفتاب انبار شود. نفوز رطوبت زمان مصرف آن را کاهش می دهد. بنا بر این از محکم بودن درب ظروف اطمینان حاصل فرمایید.

طرز تهیه کله پاچه با ادویه ترکیبی کله پاچه

فوت و فن پخت ادویه خوشمزه

از آنجا که کله پاچه یکی از صبحانه های سنتی ایرانی است، استفاده از نکات زیر می تواند باعث خوشمزه شدن آن شود:

ادویه کله پاچه: اگر می خواهید کله پاچه را مدل کله پزی ها حرفه ای درست کنید، از ادویه کله پاچه پینار استفاده کنید. این ادویه بوی بد غذا را حذف می کند و طعم بهتری ایجاد می کند.

زمان پخت: برای جا افتادن کله پاچه اگر می خواهید آن را برای صبحانه میل کنید، حتما آن را از شب قبل بپزید. این کار باعث می شود کله پاچه کاملا پخته شود حتی در بهبود بوی آن نیز موثر است.

دورچین کله پاچه: از آنجا که کله پاچه بسیار چرب می باشد حتما آن را با لیموی تازه و سبزی مصرف کنید. به ویژه افرادی که چربی خون بالایی دارند حتما روی غذا آب لیمو بریزند. بعد از این غذا نیز چای با لیمو تازه، یا چای با لیمو عمانی توصیه می شود. البته اگر چربی خون ندارید و مقدار کمی از این غذا خورده اید ضرورتی ندارد. علاوه بر این انواع ترشی و زیتون نیز از دورچین های محبوب این غذا هستند.

در نظر گرفتن طبع غذا: از آنجا که طبع این غذا به صورت پیشفرض سرد از استفاده از ادویه های با طبع گرم می تواند این امر را تلطیف کند. اگر در مراحل چخت از ادویه کله پاچه استفاده نکردید توصیه میکنیم در زمان سرو آن را به همراه دارچین یا فلفل سیاه میل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *