مجله

دمنوش های پیشگیری و درمان کرونا

دمنوش پیشگیری و درمان کرونا تقویت کننده سیستم ایمنی بدن یکی از راه های درمان خانگی کرونا

از دمنوش ها برای پیشگیری و درمان کرونا و تقویت سیستم ایمنی بدن استفاده می شود. در این صورتی حتی زمانی که ویروس کرونا وارد بدن می شود، بدن قابلیت مبارزه و از بین بردن این ویروس را خواهد داشت.

از آنجا که پیش از کرونا ویروس های دیگری مانند آنفلانزا نیز شایع شدند و شباهت های زیادی این ویروس ها باعث استفاده از درمان های مشابه شد. برای درمان انواع سرماخوردگی و آنفولانزا، مصرف دمنوش همواره یکی از راهکارهای پرکاربرد بوده است. دمنوش ها علاوه بر تقویت سیستم ایمنی، راهی برای مصرف مایعات بیشتر و و کمک به خروج ویروس از بدن می باشد. برای درمان کرونا در منزل حتما دمنوش ها را به عنوان یکی از مهم ترین راه های تقویت سیستم ایمنی در مقابل کرونا جدی بگیرید.

انواع دمنوش ها به این منظور تهیه می شود. ویژگی مشترک این دمنوش ها طبع گرم و تقویت کننده بودن می باشد. این دمنوش ها در کنار سایر تقویت کننده ها می توانند راهکارهای مناسبی برای جلوگیری از کرونا خواهد بود. بی شک هیچ روشی نمی تواند به تنهایی درمان قطعی برای این بیماری باشد. مصرف ادویه یکی از روش های درمان کرونا می باشد. اما هر یک از این مواد باید طبق نظر پزشک و متناسب با هر شخصی تجویز شود. از مصرف خودسرانه آن باید به طور جدی پیشگیری شود. دمنوش ها و ادویه ها باید به نسبت مشخص و از نوع خالص و با کیفیت تهیه شود.

دمنوش لیمو و عسل

پیش از شیوع بیماری کرونا همه ما دمنوش لیمو و عسل را برای جلوگیری از سرماخوردگی استفاده می کردیم. اما جالب است بدانید این دمنوش برای بهبود کرونا نیز بسیار موثر است. این دو بیماری که روی سیستم تنفسی تاثیر می گذارند می توانند درمان های مشابهی نیز داشته باشند. ترکیب لیمو و عسل هم قابلیت تقویت سیستم ایمنی بدن را دارد هم میتواند با ویروس کوید مبارزه کند. به طور کلی دمنوش های درمان کرونا با هدف از بین بردن و خارج کردن ویروس از بدن مورد استفاده قرار می گیرند.

دمنوش زنجبیل

دمنوش زنجبیل یکی از دمنوش های موثر در درمان کرونا است. اثر این دمنوش روی بیماران زیادی بررسی شده است. این دمنوش توسط بسیاری از پزشکان و سامانه های سلامت به بیماران کوید توصیه می شد. اگر طعم تند این دمنوش شما را اذیت می کند حتما آن را به همراه عسل، لیمو یا آبمیوه های طبیعی بنوشید. اگر شما هم به دنبال راهی برای درمان کرونا در منزل هستید این دمنوش می تواند یکی از گزینه های اصلی باشد.

دمنوش ترکیبی برای مقابله با کرونا تقویت کننده سیستم ایمنی بدن یکی از راه های درمان خانگی کرونا

دمنوش عناب

عناب را می توانید در انواع دمنوش ها استفاده کنید. برای درمان خانگی کرونا و تقویت سیستم ایمنی بدن دمنوش عناب را به صورت مجزا یا ترکیب با سایر دمنوش ها مصرف کنید. عناب ها را نصف کنید و در آب جوش بریزید بعد از چند دقیقه می توانید آب عناب را در دمنوش خود استفاده کنید. عناب به عنوان یک ماده دارای آنتی اکسیدان میتواند این ماده را برای دمنوش ها تامین کند.

دمنوش مریم گلی

دمنوش مریم گلی یکی از دمنوش های موثر در تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابل بسیاری از بیماری ها است. دمنوش مریم گلی یکی از دمنوش های موثر در درمان بیماری کرونا می باشد. این دمنوش پیش تر برای مبارزه با بیماری ایدز به منظور جلوگیری از گسترش بیماری مورد استفاده قرار می گیرد.

مریم گلی خواص ضد میکروبی و ضد ویروسی دارد. این خاصیت باعث شده در بسیاری از مقالات اروپایی نیز مریم گلی به عنوان درمان ویروس کرونا تجویز شده است. این دمنوش یکی از دمنوش های توصیه شده است.

برگ آویشن

برگ آویشن نه تنها یکی از ادویه های محبوب در فست فود ها است بلکه یکی از دمنوش های درمان کننده کرونا نیز هست. آویشن می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند و و ویروس را از بین ببرد. برگ آویشن را می توانید مانند سایر دمنوش ها دم کنید. این دمنوش را به همراه عسل، عناب، لیمو و دارچین می توانید تهیه کنید.

دمنوش جلوگیری و مقابله با کرونا تقویت کننده سیستم ایمنی بدن یکی از راه های درمان کرونا در منزل

دمنوش دارچین

دمنوش دارچین برای درمان کرونا یکی از دمنوش های پرکاربرد است. این دمنوش از پیش از این نیز برای درمان بیماری های تنفسی مورد استفاده قرار می گرفت. در شرایطی که ویروس کرونا وارد سیستم تنفسی شود، دارچین می تواند این ویروس را از بدن خارج کند.

دارچین را می توانید به همراه آب لیمو و عسل، زنجبیل یا آویشن دم کنید. برای تهیه دمنوش دارچین کافی است پودر دارچین یا چوب دارچین را داخل آبجوش بریزید و اجازه دهید دم بکشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *